vrijdag 24 april 2015

Mist en zon fietstocht koffie drinken @Mikkelhorst

Vandaag is het mooi weer, tenminste van achter het glas gezien wel.
Vanmorgen was het hier eerst mistig en koud.
Ik zat al vroeg op de fiets met een temperatuur van 5,5 graden.
Gelukkig ging de temperatuur daarna snel omhoog.
Door de wind voelde het toch wel fris aan, het eerste uur een extra jas en handschoenen aan gehad.
Ik wilde in korte broek en met shirt met korte armen fietsen.
Na het koffie drinken toch de arm en been warmers maar aan gehouden.
Mijn lichaam is niet zo happy met koud weer, deze geeft de voorkeur aan warm weer.
Op koude en frisse dagen moet ik me dus wel goed aankleden.
Ik heb geen zin om opeens last van kramp te krijgen onderweg.

Na een uur fietsen koffie gedronken in Haren bij Mikkelhorst
Ik werd vriendelijk en netjes geholpen, een mooi en leuke plek om pauze te maken tijdens een fietstocht.

Vandaar met een omweg terug gefietst naar Norg.
Toen ik thuiskwam en op de telefoon wilde kijken hoever en waar ik gefietst had, bleek de tel gecrasht te zijn.
Hoop dat het een volgende keer niet weer gebeurd, vind het leuk om de gefietste route terug te kunnen kijken.

Gefietste route op Runkeeper

Geen opmerkingen: