maandag 11 mei 2015

Vandaag 100km gefiets en rondje @WielerbaanAssen op de #easyrider van @vanraam

Vandaag 100km gefietst op de easyrider.
Het weer was fantastisch. eerst nog wat frisjes door de wind, maar dat was snel voorbij.
Toch met korte fiets broek en shirt met korte mouwen gefietst.
Benen en armen kunnen wel een kleurtje gebruiken.
Het fietsen voelde goed aan, steeds dacht ik kan nog wel een stukje verder.
Dit leidde dat ik vandaag 100km gefietst heb.
In Assen een rondje over de wielerbaan gefietst, men is hard aan het bouwen voor de nieuwe baan.
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, hopelijk kan ik dan ook een rondje op de baan fietsen.
Nu even rustig aan doen, morgen werken in Vries.


Onderweg zie ik veel mooie dingen, maar om elke keer te gaan stoppen om een foto daarvan te maken wil niet zo goed.
Het ideaalst zou een camera zijn, die vast op de fiets zit.
Dan kan ik anderen laten zien wat ik allemaal zie onderweg.

De laatste tijd gaat het fietsen en het lopen steeds beter.
Kan het ook steeds beter volhouden, ik heb meer energie om andere dingen te kunnen doen.
Nu nog een baan, dat wil ik toch weer het liefst.

Geen opmerkingen: