vrijdag 26 juni 2015

@fietskledingvrd Gefiets op de #easyrider naar @Ezinge vanuit @Norg

Vandaag gefietst naar Ezinge.
Met de gewonnen 21Virages korte fietsbroek stond ik klaar om te vertrekken.
Ik dacht ze willen lekker weer hebben vandaag, dus korte broek aan.
Voordat ik weg ging eerst nog even op de temperatuur meter gekeken, en dat viel mij tegen.
Geen probleem, trek ik de 21Virages arm- en beenwarmers aan, deze kan ik zo uittrekken mocht het toch te warm worden.
Helm op, zonnebril op z'n plek en gaan.
Halverwege regende het ook nog, dat had ik dus echt niet verwacht, gelukkig duurde dat maar even en kwam ik droog aan bij mijn moeder.
Lekker bij gepraat en lekker geluncht, vond het erg leuk om weer even thuis te zijn.

De terug weg via Zuidhorn terug gefietst naar Norg.
Het voelde warmer aan toen ik vertrok, maar halverwege toch wat last van koude benen, dus de beenwarmers weer aan gedaan.
De afgelopen tijd weer de nodige fiets kilometers gemaakt.
Van 7 - 10 juli de Drentse Fiets4daagse, daar heb ik enorm veel zin in.
Hopelijk werkt het weer die week ook goed mee, en kunnen we dubbel zoveel genieten.

Geen opmerkingen: