donderdag 18 juni 2015

@fietskledingvrd @RunKeeper @vanraam 90km op de #easyrider gefietst

Een mooie en prettige fietstocht met de easyrider gemaakt.
Het was gisteren heerlijk fietsweer, wel een stevige wind maar dat was geen probleem.
Kon ik gelijk de Wielerbroek kort 21virages blauw en de Fietshandschoen 21Virages blauw uitproberen.
Beide zitten lekker, lekker kunnen fietsen zonder enige irritatie.
De easyrider fiets doet het erg goed, als het nu korte of lange fietsritten zijn, met beide geen enkele problemen.
Voor mij is de easyrider en praktische fiets voor de boodschappen, maar ook om lange tochten te kunnen fietsen.

Gisteren een rondje Groningen gefietst, bij Gaarkeuken pauze gemaakt, en wat gegeten en gedronken.
Gereden fietstocht via Runkeeper

Regelmatig krijg ik de opmerking, "het gaat goed met je" dat klopt ook, maar daar moet ik wel wat voor doen.
Ik sport regelmatig, fietsen, hardlopen en wandelen.
Op die manier lukt het me goed om eventueel te verbeteren en mijn conditie op peil te houden.
Tussendoor moet ik wel rust nemen, zou ik dat niet doen zou het allemaal averechts werken.
Het lukt mij om best veel te kunnen doen, maar dat kost mij ook veel moeite.
Dat heb ik er graag voor over, wil graag leuke dingen kunnen doen.
Nu kan en lukt mij veel, hoe dat in de toekomst gaat weet ik niet.
Er zijn nog veel meer dingen die ik graag zou willen doen, ook weer kunnen werken zou ik graag willen.
Weet alleen niet goed wat en hoelang ik zou kunnen doen.

Geen opmerkingen: