zondag 7 juni 2015

@TheaterDNK Parkeren #easyrider #driewielfiets tijdens de #Asserstadsloop

Vandaag was de Asserstadsloop 2015 in Assen.
Omdat het hardlopen mij weer lukt, heb ik me opgegeven om de 5km te gaan lopen.
Dat is gelukt en ook nog in een mooie tijd ook nog.

Toen ik me aangemeld had dacht ik een stalling voor mijn fiets te hebben voor vandaag.
Deze bleek niet op zondag open te zijn.
Toen dacht ik wat nu?
Iemand vertelde mij van de Nieuwe Kolk in Assen, deze zou wel open zijn.
Alleen is deze toegankelijk met een twee wiel fiets dmv een sleuf in de vloer met trappen.
Wat moest ik doen, ik dacht ik stuur een mailtje en vraag als zij een idee of oplossing hadden voor mijn fiets.
Ik kreeg een mailtje terug dat ze me graag wilden helpen, maar zouden graag de maten van mijn fiets willen weten.
De maten van de easyrider heb ik van de website van Van Raam gehaald, en deze terug gemaild.
Hierop kreeg ik een antwoord dat zij graag wilden helpen, ik moest me melden bij de kassa van de bioscoop.
Dat heb ik vanmiddag gedaan, ik ben vriendelijk te woord gestaan, en Laura heeft me laten zien waar ik de fiets kon neer zetten.
Wat een geruststelling nadien, goed en vriendelijk geholpen en daardoor onbezorgd de 5km heb kunnen lopen.

De Nieuwe Kolk erg hartelijk bedankt voor jullie moeite en inzet.

Geen opmerkingen: