dinsdag 7 juli 2015

@drentsefiets #fiets4daagse @Norg Dinsdag 1e fietsdag op de #easyrider

Vandaag de eerste dag van de Drentse fiets4daagse.
De dag begon zonnig en droog, onderweg begon het bewolkter te worden en ook een beetje te regenen.
Maar dat gaf helemaal niets, weer gezellig met zoveel fietsers onderweg te zijn dat maakt het leuk.
De start was bij de Brinkhof in Norg, daar heb ik de eerste stempel gekregen.
Ook heb ik daar mijn jubileum t-shirt opgehaald.
De route ging van Zuidvelde via Westervelde, een naar het Ronostrand.
Daar kreeg ik de 2e stempel, en een kop koffie met koek genomen.

Na mijn koffie opgedronken te hebben, met een oud plaatsgenoot uit Ezinge gepraat te hebben, via fietspaadjes naar de Zwerfsteen in Roderesch gefietst.
Daar met Dirk Duijn gesproken, leuk om bekenden van Facebook tegen te komen.
Na gestempeld te hebben naar Theeschenkerij-Kinderboerderij / Prommens Care gefietst.

Na gestempeld te hebben een broodje gegeten met de Ezels op de achtergrond.
Toevallig ook met mede fietsers waar ik in Zevenhuizen samen aan een tafeltje heb gezeten, schuilen tegen de regen.

Vandaar uit naar Café Het Hart van Lieveren in Lieveren gefietst.

Daar heb ik een kommetje soep genomen.
Vandaar de laatste kilometers om weer in Norg terug te komen.
De easyrider geparkeerd, de finish stempel opgehaald.

Ondereg wat last van de fietskettingen gehad, deze bij Fietsservice Norg op laten spannen.
Daarna naar huis gefietst.

Geen opmerkingen: