maandag 6 juli 2015

@drentsefiets @Norg Vanmiddag de vlag op gehaald voor op de #easyrider @vanraam

Vanmiddag de papieren, de route kaarten en natuurlijk de Vlag op gehaald in de #Brinkhof Norg.

En ook de Fiets-Liedjes CD, cadeautje van de Regio-Bank.
Kunnen we door de liedjes geïnspireerd worden om te fietsen.
Ik kreeg ook de opmerking van dat ze het een leuk stukje vonden!
Ik denk leuk stukje? gauw in de magazine gekeken en ja hoor, daar stond ik met de easyrider.



Fietsen is voor mij bewegen, daarom ben ik ook ver gekomen met mijn herstel, en ik hoop op meer.
Een makkelijke en mooie manier van bewegen, dat is fietsen.
Dat is ook een reden waarom ik mee doe, voor mezelf maar ook om een ander te laten zien wat bewegen je kan brengen.
In Norg is ook de Roll on Route, voor diegene die moeite hebben om een afstand te kunnen fietsen maar dat toch erg graag wil.
Deze route deed ik ook het eerste jaar, dat vond ik zo goed gaan dat ik daarna de 40km route nu fiets.
Misschien als het goed gaat zelfs een keer de 60km route probeer.
Dat lukt mij dankzij de Easyrider van Van Raam uit Varsseveld.
Zelf ben ik enorm tevreden over de easyrider, maar Van Raam maakt fietsen voor iedereen mogelijk.

De komende 4 dagen ben ik dus onderweg, probeer iedere dag deze blog bij te houden.

Thuis gekomen eerst de vlag aan mijn fiets bevestigd.

Geen opmerkingen: