maandag 21 september 2015

Op de #Easyrider fiets naar @Ezinge gefietst @vanraam fietskleding set.

Gistermiddag ben ik op de fiets naar mijn moeder gefietst.
Op dit moment is ze erg ziek, als het even kan ga ik naar haar toe.
Het fietsen ging erg goed, flink doorgetrapt dan is het goed te doen op de fiets.
Vandaag even wat rustig aan doen voor mij, wat bij komen van de afgelopen dagen.

Afgelopen tijd denk ik wel veel aan hoe ik nu ben na wat mij ruim 6 jaar geleden is overkomen.
Toen had ik zeker niet kunnen bedenken dat ik weer kon fietsen, en helemaal niet zo'n afstand op 1 dag.
Gisteren kreeg ik te horen dat ik er goed uit zag, eerlijk gezegd, ruim 3½ jaar geleden was ik wat forser dan nu.
Dat heeft me wel moeite gekost en moet ik daar nog steeds aan werken.
Het is erg gemakkelijk om stil te gaan blijven zitten.
Zo blijkt maar weer dat bewegen goed is lichaam en lijf.
Ik voel me ook steeds fitter en fitter.
Niet alleen tijdens het sporten, maar ook met de gewone dagelijkse dingen.
Wel moet ik goed er aandenken om voldoende rust te nemen.
Dat ik mijn lichaam de tijd geef om mijn lichaam zich te laten herstellen opdat ik na mijn rust weer wat kan doen.

Geen opmerkingen: