donderdag 24 september 2015

@FastRider_nl fietskleding @raisinhope_nl @vanraam #easyrider fiets #herfst

Gisteren op de fiets naar Ezinge naar mijn moeder gefietst.
Aantal erg fijne uren gehad gistermiddag.
Het was gisteren heerlijk herfst fiets weer.
Mijn Raisin Hope voorjaars/herfstpakket fietskleding is met dit weer goed toereikend.
Maar nu het herfst is en we naar de winter toelopen is warme fietskleding toch erg gewenst.
Gelukkig heb ik de Fastrider fietskleding set nog, waardoor ik ook op koudere dagen kan blijven fietsen.


Ik heb voorspellingen gehoord over de winter die er niet om liegen.
Kou is niet het grootste probleem, maar veel wind, regen en sneeuw dat hoeft van mij niet.
Elk jaargetijde heeft zijn mooie fits momenten, 's winters is het ook het rustigst overal waardoor je heerlijk relaxt kunt fietsen.
Ik hoop echt deze winter weer veel fiets kilometers te kunnen maken.
Als het glad is buiten is lopen niet buiten niet erg prettig voor mij.
Op de fiets heb ik daar geen last van, dan kan ik mijn evenwicht ook beter onder controle houden.

Geen opmerkingen: