woensdag 30 september 2015

@raisinhope_nl Mijmeren over #NAH Raisinhoperide 2016 tijdens het fietsen op de #easyrider

Tijdens het fietsen de laatste dagen onderweg gemijmerd over Raisinhoperide 2016.
Dit jaar was het weer in Spaarnwoude, kon helaas niet komen qua de afstand.
Vanaf hier is het het best lastig om daar te komen, zeker als vervoer niet eenvoudig is.
Het mooiste zou zijn dat er volgend jaar ook een Raisinhoperide hier in het noorden is.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die willen mee fietsen door of zonder NAH getroffen te zijn.
Ook dat de Raisin Hope Foundation meer bekendheid krijgt hier in het noorden.
Wat is er mooier dan iedereen in beweging te krijgen, daarbij is vaak een aangepaste fiets voor nodig.
Raisin Hope zet zich in om een netwerk van fietsen te kunnen opbouwen.
Met nieuwe, maar ook met goede tweedehandse fietsen kunnen we veel mensen helpen.
Voor beide is geld nodig, financiele donaties, maar een aangepaste fiets aan de Raisin Hope Foundation schenken mag natuurlijk ook.
Dat me maar een zo groot mogelijk netwerk met fietsen kunnen opbouwen dat iedereen de mogelijkheid om te bewegen.
Vaak hoor ik, er zijn toch ook veel andere mogelijkheden om te kunnen bewegen.
Daar kan ik hen geen ongelijk in geven, maar wat is nou mooier dan te kunnen bewegen (fietsen) in een mooie omgeving samen met anderen.

Als ik het kon zou ik het alleen organiseren, dat lukt mij helaas niet.
Mijn oproep is dan ook dat ik mensen zoek die mij kunnen helpen met organiseren, helpen contacten op te kunnen bouwen, fiets verenigingen, bedrijven enz.
Wat zou er mooier zijn dat ook hier in het noorden er meer aandacht voor NAH komt.

Geen opmerkingen: