zaterdag 26 september 2015

@vanraam @Fietsmaatje Fietskleding en op de #easyrider van @Norg naar @Ezinge gefietst.

Vandaag weer naar Ezinge gefietst.
Met de Easyrider van Van Raam gaat dat erg goed.
Met deze motor en accu is de afstand een peuleschil, en kan ik gewoon op en neer fietsen zonder tussendoor bij te moeten laden.
Op dit moment ben ik erg blij dat ik nu deze fiets tot mij beschikking heb, met eigen fiets lukt het niet om deze afstand zonder tussen laden te kunnen fietsen.
Vanmorgen was het wel wat fris toen ik vertrok, maar de zon kwam er al snel bij waardoor het heerlijk weer was om te fietsen buiten.
Met de Van Raam fietskleding val ik zeker op onderweg.
Het oranje is van veraf goed te zien.
Nu kan ik goed merken dat ik conditioneel goed op weg ben, het kost me veel energie maar ben na het fietsen weer snel bij.
Afgelopen tijd veel moeilijke momenten mee gemaakt er komen er helaas nog wat bij.
Fietsen maar ook hardlopen is voor mij een goede manier om de spanningen even te doen laten verdwijnen.
Dit zijn momenten waarbij ik even alleen met mezelf bezig ben en overige narigheden even kan vergeten.


Geen opmerkingen: