zaterdag 31 oktober 2015

@vanraam #herfst fietstocht met @bonprixNL nieuwe sportschoenen.

De easyrider fiets is afgelopen week naar de fabriek van Van Raam geweest voor een motor software update.
Vandaag op de laatste dag in oktober 80km gefietst.
Fris was het vandaag wel, in het begin bijna geen zon, toen viel de temperatuur erg tegen.
Ik had me goed aangekleed en handschoenen aan dat was zeker geen overbodige luxe.
In de herfst valt er veel blad van de bomen.
Dat was onderweg niet anders, soms lag er zo veel dat ik alleen maar op blad aan het fietsen was, ondertussen gokken en hopen dat ik nog op het fietspad aan het fietsen was.
Ook onderweg in gemeente Noordenveld waren de fietspaden voorzien van nieuwe belijning.
Daardoor is het fietspad weer goed te zien in het donker en/of bij regen.
De nieuwe Sportschoenen bevielen ook erg goed, makkelijk aan/uit te trekken met een stevige zool.
Na 80km praktisch geen last van dove voeten gehad.
Met de fiets overschoenen om geen last van de wind te hebben.

Het is een tijdje geleden dat ik een lange fietstocht heb gefietst.
Mijn conditie is nog steeds goed het was geen probleem om dit goed vol te kunnen houden.
Hoop op nog veel mooie dagen om heerlijk te kunnen fietsen.

Geen opmerkingen: