donderdag 12 november 2015

@fietskledingvrd #gratis #verzending betaalbare fietskleding voor iedereen.



Vandaag heerlijk gefietst.
Dankzij het mooie weer enorm genoten onderweg.
Wat voor fietser je ook bent, ongeacht welke temperatuur, voor iedereen is er wel passende fietskleding.
Bij Fietsvoordeel kleding ben ik ook goed geslaagd.
Van top tot teen goede en mooie fietskleding te krijgen.

Dan hoor je sommigen alweer denken, fietsen kan toch ook in gewone dagelijkse kleding.
Dat kan natuurlijk.
Prettig zittende fietskleding fiets zeker op lange afstanden een stuk prettiger.
Aangepast aan de weersomstandigheden kun je het hele jaar door fietsen.
Zelf ben ik erg tevreden over de korte fietsbroek en de arm/been warmers.
Hierdoor kan ik bijna het hele jaar in deze korte fietsbroek blijven fietsen.
Als ik lange afstanden fiets vind ik het voor me zelf erg prettig om een fietsbroek aan te hebben.
Door de zeem geen last van mijn achterste.
Dankzij strakke fietsbroek of been warmers geen irritatie in mijn knie holte.

Lijkt het raar voor anderen dat ik dat draag tijdens het fietsen? vinden ze het maar raar.
Onbezorgd en prettig fietsen vind ik het belangrijkste.
Ik kan nu langere afstanden fietsen, 5 jaar geleden was het 500 meter en daarna bijna een uur om bij te moeten komen.

Op de #easyrider fiets ik veel, maar als ik anderen op een tweewiel fiets zie fietsen denk ik vaak "dat wil ik ook".
Een race fiets met drie wielen zijn er wel, het lukt mij niet om op een dunne zadel rechtop te kunnen blijven.
Op deze fiets moet ik erg veel op mijn armen steunen en dat is voor mij niet te doen.
Het zou dan meer een easyrider worden maar dan in een sportieve uitvoering.
Wie weet komt er nog zo iets.

Geen opmerkingen: