woensdag 25 november 2015

@bcnorg @Menzis @vanraam @FastRider_nl @ThunderSportsNL @cwxbenelux Aerobe Fitness Test Rapport


2 Weken geleden ben ik bij de huisarts geweest om te praten over vermindering van gebruik van medicijnen voor mij.
De laatste jaren is mijn conditie enorm toegenomen, ook mijn gezondheids-toestand is sinds 2009 na mijn herseninfarct daardoor verbeterd.
Om die reden had ik zelf zoiets van heb ik dezelfde medicijnen als toen ook nu nog nodig?
In overleg met de huisarts gestopt met bloeddruk verlagers.
Vandaag na 14 dagen zonder opnieuw bloeddruk gemeten en de waarden waren goed.

Maandag 23 November heb ik de Aerobe Fitness Test bij Bewegingscentrum Norg gedaan.
Met de uitslag hiervan ben ik super tevreden.

Ik kan wel zeggen dat ik dar alleen heb gedaan, maar wel met wat hulp.
Dankzij de #easyrider fiets van Van Raam heb ik veel plezierige kilometers gefietst, maar ook daarmede mijn conditie opgebouwd.
Met de Fastrider winter fietskleding set kan ik blijven fietsen in de winter periode.

Denk dat door het fietsen en mijn conditie die mee verbeterd is alsmede mijn uithoudings-vermogen dat daardoor mijn lichaam zich ondertussen ook verbeterd heeft.
Weer kunnen schrijven met rechter hand, hardlopen want dat wilde helemaal niet meer.
Door de Stabilyx tights van CW-X die mijn benen helpen door meer ondersteuning te geven.
De ThunderShirt Men Black en Clima Balance Men tight van Thundersports houden mijn spieren op temperatuur ook op koude dagen.

Ik ben nu 41 jaar, een topsporter wordt ik zeker niet.
Voor mij is het belangrijkst tijdens het sporten, plezier hebben tijdens het bewegen.
Op welke manier je ook beweegt en in welke mate maakt niet uit, als je maar beweegt.
Helemaal als door bewegen je je prettig in je vel voelt.

Geen opmerkingen: