zondag 27 december 2015

@Drenthe200 @Strava Fietsen op een natte zondag @NoordenveldNL

Vandaag gefietst waarbij het onderweg toch steeds wat natter werd helaas.
Ik was gekleed op de temperatuur van vandaag maar zonder regen, ik was wat te positief blijkbaar.
Onderweg ook gedacht aan de rijders die morgen de Drenthe200 gaan fietsen.
Als ik me goed voel en het weer werkt mee ben ik al blij met 90km, zij gaan morgen 200km fietsen.
Niet alleen over mooie verharde paden, maar je ziet de mooiste bossen, heidevelden, beekdalen en natuurgebieden. En je beklimt de flanken van de Hondsrug.
Ik heb veel respect voor hun en hoop dat ze de rit allemaal goed volbrengen.
Alle rijders morgen heel veel succes en sterkte gewenst en natuurlijk genieten van de mooie natuur dat Drenthe bied.

Vandaag voor het eerst op de tel met Strava gefietst.
Mijn oude tel kon strava niet aan.
Gebruik van de app is nog wat wennen, maar dat komt de komende tijd wel goed.

Voor het hardlopen blijf ik runkeeper gebruiken.

Geen opmerkingen: