vrijdag 1 januari 2016

1 januari 2016 #easyrider #driewiel #fiets in het nieuwe jaar

Voor iedereen de beste wensen voor 2016 gewenst.
Veel veilige kilometers op de fiets en herstel/verbetering van je lichaam natuurlijk.
Afgelopen jaar heb ik wat minder gefietst dan ik gehoopt had.
De belangrijkste reden is dat het hardlopen mij ook weer lukt.
Dat heb ik afgelopen jaar dan ook veel gedaan.
Dit jaar wil ik toch weer meer gaan fietsen, maar hardlopen blijf ik ook doen.
Het moeilijkste zal zijn om deze twee zo te combineren dat beide leuk blijven zonder mij te over belasten.

Door te fietsen is mijn conditie enorm verbeterd.
Daardoor lukt het hardlopen mij ook weer.
Hardlopen is toch een andere manier van bewegen dan fietsen, maar het helpt zeker goed mee dat het fietsen ook een stuk beter gaat.
Tussendoor nog wandelen, zwemmen, op de crosstrainer trainen, ik mag bijna wel een agenda gaan bij houden wanneer welke sport ik ga doen.
Afgelopen jaar heb ik weer mee gefietst met de Drentsefiets4daagse vanuit Norg, dat ga ik dit jaar ook weer doen.
Dat wordt voor mij dan de 5e keer dat ik mee doe met de easyrider fiets.
Komend jaar zijn er ook weer hardloop wedstrijden waar ik aan mee wil doen.
Met deze wedstrijden kan ik goed zien hoe het lopen mij vergaat.
Afgelopen jaar meestal 5km gelopen, in 2016 hoop ik de 10km te kunnen doen.

Ik heb geen "wedstrijden"voor driewiel fietsen gezien waar ik aan mee kan doen.
Het geeft je toch een impressie hoe je ervoor staat, mij stimuleert het ook erg veel.

Wie weet komt dat dit jaar nog wel.
De gemeente Noordenveld wil graag de fiets gemeente worden.
Zou niet weten waarom niet, je kan hier erg goed fietsen, op de ATB, Wielren fiets is er voldoende aanbod.
Niet alleen fietsen kan hier goed, de omgeving is ook uitermate geschikt voor bijna alle buiten sporten.
Wat is nu fijner dan in een mooie omgeving in de buiten lucht te kunnen sporten.

2016 wordt dan hoop ik een sportief jaar.


Geen opmerkingen: