woensdag 9 december 2015

@vanraam #driewiel #fiets #easyrider @Norg - @Spijk

Afgelopen donderdag op de fiets naar Spijk gefietst.
Grotendeels de zelfde route als anders, maar tussen Groningen en Loppersum een andere route genomen.
Ik had wind mee, droog en zonnetje erbij heerlijk om te fietsen.
Mocht het een keer voorkomen dat er opeens sneeuw zou liggen dan hoef ik niet over kleine fietspaden maar kan ik via een andere route.
Tussen Garrelsweer en Loppersum ging het even mis ik kwam voor een steil en small bruggetje te staan.

Het is me gelukt om hierover heen te komen met de fiets, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
Daarna ging het allemaal voor spoedig en kwam ik goed aan in Spijk.

Maandagmorgen terug gefietst naar huis, dat zou eerst zondagmiddag zijn, iets gegeten waarvan ik niet wist dat mijn maag daar absoluut niet blij mee zou zijn.
Zondag voelde ik me te slap om te gaan fietsen.
Maandag grotendeels op stand 2 terug gefietst.
Dankzij de motor en accu was ik vrij snel weer thuis.
Afgelopen weekend ruim 140km gefietst zonder enkel probleem, voor de fiets is dit geen enkel probleem.
Voor mij is dit ook geen probleem, ik zit comfortabel op de fiets, geen enkelprobleem om langer tijd op de fiets te zitten en lange afstanden te kunnen fietsen.

Geen opmerkingen: