dinsdag 12 juli 2016

@drentsefiets @Norg @raisinhope_nl @NSGK1 @vanraam 40km op de #easyrider

Vanaf volgende week Dinsdag 19 juli - 22 juli fiets ik weer mee met de Drentsefiets4daagse vanuit Norg,
4 dagen 40km fietsen over verschillende routes met verschillende bestemmingen.

Na toch wel een aantal jaren veel gefietst te hebben lukt het mij om nu zonder veel problemen deze afstand te kunnen fietsen.
Wel met hulp van trapondersteuning anders lukt het mij ook niet helemaal.
Andere NAH getroffenen maar ook kinderen en jongeren met een handicap willen graag mee doen in plaats van aan de zijlijn te moeten staan.

Wat voor velen normaal is om even 40km te fietsen, zijn anderen al blij dat zij überhaupt kunnen gaan fietsen.
Als ambassadeur van de Raisin Hope Foundation en NSGK  wil ik graag laten zien dat ondanks een beperking je kunt fietsen.
beide organisaties zetten zich in om deze mensen te kunnen helpen, van jong tot oud om te kunnen bewegen.

Stelt u zich eens voor dat u zelf of uw kind niet meer kan mee doen aan bewegings-activiteiten!
Daarom vraag ik u vriendelijk om deze organisaties te helpen met uw gift!!





Geen opmerkingen: