donderdag 7 juli 2016

Rondje @Ezinge op de #easyrider @vanraam

Vandaag donderdag zou het redelijk mooi weer worden.
Ik had mij al voorgenomen begin deze week dan ga ik donderdag fietsen, naar Ezinge naar het graf van mijn ouders.
Eerst was er zon bij mij thuis, maar de lucht betrok en de temperatuur viel tegen.
Daar heb ik mij wel opgekleed.
Na een half uur kwam de zon er weer doorheen en had wel een beetje spijt van mijn beslissing, maar later op de open vlakte met de wind was ik toch wel weer blij dat ik deze beslissing had gemaakt.
Ik ben niet rechtstreeks naar Ezinge gefietst maar wel via een kleine omweg.

Na bezoek aan het graf van mijn ouders via Aduarderzijl terug naar huis gefietst.

Ik kan het fietsen goed volhouden, al kon ik wel merken dat het helaas al weer een tijdje geleden is wanneer ik een langere afstand heb gefietst.
De laatste kilometers had ik wel meer de motor nodig, ik kreeg last van mijn boven benen.
Thuis kwam ik er achter dat de zitting was los zat en naar voren geschoven was.
Deze weer goed afgesteld dus dit probleem is weer verholpen.
Er waren veel andere wielrenners onderweg, nu kan dat ook nog vrij goed het is nog niet druk op het fietspad met recreatieve fietsers.
Dan wordt het drukker onderweg maar ook gezelliger, tenminste als we elkaar de ruimte gunnen.

19 Juli begint de Drentsefiets4daagse weer, 4 dagen 40km per dag fietsen vanuit start plaats Norg.
Kleine ritjes vergeleken met de 85km die ik vandaag heb gefietst.
Het gaat dan niet alleen om het fietsen maar ook de gezelligheid en de mooie/leuke dingen onderweg.
Deze week is voor mij vakantie vieren, de hele dag onderweg zijn op de fiets.

Gefietste route van vandaag via Strava
 

Geen opmerkingen: