zaterdag 23 juli 2016

@drentsefiets @vanraam @Norg 4 dagen 40km gefietst op de #easyrider

Van 19 - 22 juli 2016 was de Drentsefiets4daagse er weer.
Net als afgelopen 4 jaar heb ik dit jaar ook weer mee gefietst.
Met het grote verschil dit jaar niet alleen maar samen met Brigitte, allebei op een easyrider driewiel fiets.
Met trap ondersteuning is het  voor ons beide mogelijk om 4x 40 km te kunnen fietsen.
Ondanks dat ik de omgeving vrij goed ken hebben we alle dagen ergens wel een voor mij nieuw stuk kunnen fietsen.
Dinsdag, woensdag en donderdag mooi en warm weer gehad, de vrijdag begon helaas nat, maar dat was gelukkig vrij snel afgelopen en was het overgrote deel van de vrijdag route droog.
Doordat ik nu niet alleen hoefde te fietsen was het veel leuker en gezelliger om onderweg ergens te stoppen, samen broodje eten, koffie drinken.
De dagen duurden nu ook veel langer dan als ik alleen had gefietst.
Wat ik zeker weet dat ik enorm genoten heb onderweg, denk wel meer dan afgelopen jaren.
Vanuit Norg kom je ook met de fiets in de provincies Groningen en Friesland, je kunt het wel wat internationaal noemen.
We vertrokken meestal rond 9 uur, misschien wel tussen de drukte, maar wel gezellig en een mooi gezicht om al de andere mede fietsers te zien fietsen.
Van jong tot oud, veel diversiteit onder de deelnemers.


Nu heb ik 5 jaar vanuit startplaats Norg gefietst, volgend jaar weer?
denk wel als ik volgend jaar weer ga fietsen het vanuit een andere startplaats ga doen, deze omgeving ken ik wel, ik zou graag in een andere omgeving willen fietsen.


Geen opmerkingen: