woensdag 26 juli 2017

2e dag van drentsefiets4daagse 60km

Vandaag de 2e fietsdag van de drentsefiets4daagse weer 60km.
Vandaag naar Zuidlaren met een rondje om het Zuilaardermeer.
Vandaag was het weer een mooie route al waren er onderweg wel een aantal mooie uitdagingen.
Een stukje door een drassig stuk vos gefietst, bij zuidlaren was een bordje weg.
Maar het mooiste vond ik de oversteek met een fietspontje.
Voor mij de eerste keer dat ik op een klein pontje een oversteek heb gemaakt.
Helemaal omdat je deze zelf met de hand moet bedienen.

Het fietsen ging goed maar ik was vanmiddag erg moe.
Twee uurtjes geslapen en ik was weer helemaal bij.
Ondanks dit ga ik zeker nog 2 dagen 60km per dag fietsen.
Ik heb moeilijker momenten gehad na mijn herseninfarct.
Met dat in mijn achterhoofd fiets ik nog twee dagen, niet alleen voor mij maar ook voor alle anderen die het ook erg graag willen.

www.driewielerzitfiets.nl

Geen opmerkingen: