zaterdag 29 juli 2017

@drentsefiets @vanraam @raisinhope_nl @OpFietseDrenthe Drentsefiets4daagse 2017

Van 25 juli t/m 28 juli 4 dagen 60km  per dag Op Fietse in Drenthe gefietst op mijn easyrider met de Drentsefiet4daagse vanuit Norg.
4 Dagen 60km fietsen lijkt niet veel, maar het koste mij toch meer energie dan ik zelf had verwacht.
Gelukkig met de trapondersteuning op mijn easyrider van Vanraam kon ik dit toch volhouden.
Dankzij FietsserviceNorg was de fiets er helemaal klaar voor, en met de nieuwe clickpedalen en fietschoenen ging het super goed, door vermoeidheid bleven mijn voeten nu op de pedalen ipv dat ze er steeds afglijden en ik er steeds om moet denken.

Op dit moment kan ik dit gaan afstrepen, 60km per dag was mijn doel en dat heb ik nu gehaald.
Het fietsen heeft mij de afgelopen jaren erg veel gebracht, een veel hoger uithoudings vermogen waardoor ik nu meer energie en de durf heb om het te doen.
Ook is er de afgelopen jaren een kleine herstel opgetreden, het weer kunnen schrijven en weer kunnen hardlopen.
Bewegen is goed voor iedereen, voor NAH getroffenen is het helemaal  een belangrijk middel om zich te kunnen verbeteren, richting herstel.
Alleen niet iedereen heeft de mogelijkheid om te kunnen fietsen.
Het fietsennetwerk van de Raisin Hope Foundation is bedoelt om mensen te stimuleren om te gaan/kunnen fietsen.
Een gewone fiets is helaas niet meer voor iedereen weggelegd, aangepaste fietsen om hun weer te kunnen laten fietsen is erg kostbaar.
Daarom is de RHF in 2014 gestart met de realisatie van een landelijk netwerk van aangepaste fietsen, die gratis door mensen met hersenletsel kunnen worden geleend.

Er zijn nu zeven fietsen maar dat moeten er zeker meer worden.
Helpt U mij mee om het aantal fietsen te kunnen uitbreiden?
Dat er veel meer mensen kunnen fietsen en herstellen en zich in de samenleving weer thuis voelen.

Met elke Donatie maakt U mij en andere NAH getroffenen erg blij.

Voor Doneren klik HIER


Geen opmerkingen: