woensdag 16 augustus 2017

@vanraam @Emm_Sports Post bezorgen is ook topsport

In deze vakantie periode loop ik met post.
2 Dagen in de week doe ik dat, op dinsdag en vrijdag.
Dat gaat mij vrij goed af, ik vind het ook erg leuk om te doen.
De post achterop de easyrider, de straat die bezorgt moet worden in de tas.
Het meest ideale van de easyrider driewiel fiets is dat als ik stil sta de fiets blijft staan.
De krat achterop zit op een mooie werkbare hoogte, ik hoef niet te bukken om de post uit de krat in de tas te moeten doen.

Het afwisselend fietsen en lopen en het op en afstappen van de fiets, iswel iets wat ik merk aan mijn evenwicht verstoring en aan mijn rechterbeen.
Gelukkig is er mijn CW-X Tight die mijn beenspieren erg goed ondersteunen om het post lopen goed vol te kunen houden.
Hetziet er misschien niet erg modieus uit, het werkt wel goed en het helpt mij om iets te kunnen doen en volhouden.
Post lopen kun je best wel zien als sporten in de buitenlucht, en tijdens het hardlopen gebruik ikdebroek ook.

Door mijn NAH zal mijn rechterkant van mijn lichaam altijd zwakker zijn dan  mijn linker kant, het houd mij niet tegen om zoveel mogelijk te kunnen doen.
En als ik dat met hulp op welke manier ook dit soort dingen kan doen, graag!!
Dat het er misschien niet zo mooi uit ziet jammer dan, dat het werkt en ik kan doen wat ik graag wil gaan doen vind ik het belangrijkst.

NAH daar heb ik niet omgevraagd, dat heb ik ploteseling gekregen.
Mijn leven ging opeens helemaal andersdan ik zelf in gedachten had.
Het opnieuw uitvinden wie ik nu ben en wat ik kan doen is een grote zoektocht.
Elke keer ontdek ik weer andere dingen, ook leer ik elke dag iets bij, maar hetis wel een tochtmet hindernissen.
Hindernissen horen erbij, de uitdaging om het dan tooch voor elkaar te krijgen geeft mij zoveel voldoening.

Wil ik mijn "oude leven" terug?
Ja graag,  maar zonder te weten wat mij is overkomen.

Geen opmerkingen: