zaterdag 26 augustus 2017

@vanraam @raisinope_nl @tomTomSports Zaterdag morgen fietstocht, Superheld voelen.

Vanmorgen 40km gefietst op mijn easyrider driewielfiets.
Het was rustig onderweg, in rust genoten van het Fochteloër veen.
Wat een groot openvlakte om je ermaar nietig bij te voelen.
Wat een geluk heb ikdat ik zoveel mooi natuurschoon op eenn korte fietsafstand van mijn huis.
er zijn vast ergere plekken om te wonen.
In 2009 had ik zeker niet kunnen bedenken dat ik naar dit zeer mooie plekken kan fietsen.
Ik was al blij dat ik 8km kon fietsen.
Met veel fietsen en doorzettingsvermogen is deze afstand geenprobleem meervoor mij.
Wel met elektrische motor ondersteuningg maar dat maakt voor mij geverschil, ik kan er op fiets op uit.
Anders zou ik maar thuis moeten zitten kniezen en al dat moois dat er te zien is aan mij voorbij laten, dacht het tooch niet zeker.

Op een gegeven moment zag ik een bordje met Eierautomaat.
Hé eieren te koop, in de supermarkt waren al een tijdje geen eieren meerte koop.
Een doosje van 10 eieren gekocht, kan ik weer eenpaar dagen vooruit.
Kom ik vanmiddag in de COOP zijn er weereieren voorradig.
Zul je altijd zien, maar deze eieren smaakten goed, jammer dat de afstand wat te ver is om er zo heen te rijden.

Soms zou ik wel willendat ik een Superrheld zou zijn.

Anderen te kunnen helpenmet wat dan ook.
Niet met financiële hulp maar op eenfysieke manier anderen te kunnen ondersteunen.
Dat zij hun leven meer kunnen waarderen maar dat zij zich ook meer gewaardeerd voelen.
Want welke beperkingjij als mens ook hebt, je bent en blijft een mens.
Ik heb ook mijn beperkingen, daar kan ik helaas ook niets aan doen, maar ik ben nogsteeds een volledig mens.
Al ben ik wel zoekende naar mijn nieuwe ik, er zijn genoeg andere dingen die ik kan, ik moet ze nog vinden en uitzoeken wat voor mij werkt.

Daarom benik ook ambassadeur voor de Raisin Hope Foundation.
Anderen te hlpenente stimuleren om te gaan fietsen.
Ik kan met zekerheid zeggen dat het fietsen mij ver heeft gebracht.
Hoever weet ik niet, maar het einde is nog lang niet inzicht.
Je moethet zelfdoen, maar als jij echt zul je heel ver komen en meer van je leven kunnen genieten.

Geen opmerkingen: