maandag 30 juli 2018

@drentsefiets 2018 @vanraam Bij Startplaats Norg als vrijwilliger!

Dit jaar heb ik niet mee gefietst met de Drentsefiets4daagse vanuit Norg.
Brigitte mijn vriendin heeft wel mee gefietst, 1 dag 40km en  3 dagen 60 km heeft zij gefietst op mijn easyrider fiets.
De trap ondersteuning maakt het wel makkelijker voor haar, maar het geeft ook meer vertrouwen dat het te doen is.
Dat heeft zij in de afgelopen week zeker laten zien, elke dag heeft zij met plezier gefietst.
Zij kon op mijn fiets fietsen omdat ik als vrijwilliger bij de inschrijving aan het werk was de hele week.
Nu heb ik dat vanaf de andere kant kunnen zien en heb ik nog meer respect gekregen voor al die vrijwilligers.
Nu zag ik pas goed hoeveel werk het is om alles in goede banen te leiden.
Mij is dat vrijwilliger ook erg goed bevallen dat ik dat voor volgend jaar weer erg graag wil doen.
Meer vrijwilligers zijn altijd welkom, heb je volgend jaar van 15 - 19 juli 2019 zin om in een leuke groep vrijwilligers te werken?
Melde je dan aan!

Geen opmerkingen: