maandag 18 juli 2022

@runandcasual @vanraam fietsend van Norg naar Spijk.

 

Opde fiets naar Brigitte gefietst vandaag.

De zon was achter de wolken waardoor deze niet zo fel was.

Door stevig door te fietsen had in een lekker verkoelend rijwind te pakken.

Op een gegeven moment toch maar pauze genomen ik kreeg trek in iets.

In de schaduw op het fietspad zonder een bankje.

In  Groningen moet je blijven fietsen want nergens een bankje onderweg te vinden vanaf de stad naar Spijk.


Op het Juisterpad tuss3n winneweer en Loppersum was er pas een mogelijkheid om te zitten.

Maar daar was heen enkele schaduw dus doorgefietst.

Ik kan op mijn Easy Rider blijven zitten, maar iets wat stevig en stil staat vind ik dan even een stuk fijner om te zitten.

Later werd de bewolking dunner en kwam de zon er steeds meer doorheen.

Ik was blij dat ik de zon in mijn rug had vandaag.

Voor de een is dit super mooi weer, maar van mij persoonlijk hoeft dat niet.

Door de warmte heel veel last van mijn hoofd en moeite met mijn evenwicht om in balans te blijven.

Gelukkig is het maar voor een paar dagen.

20 graden - 25 graden vind ik mooi genoeg.

Geen opmerkingen: