dinsdag 3 januari 2023

@SOSHINBeenmode @DecathlonNED @VanRaamBikes Blijven fietsen in de winter.

Vanmorgen toen ik vertrok op de fiets naar Norg scheen de zon volop in Spijk.

Een mooie blauwe lucht wel wat frisjes vergeleken met gisteren, maar geen probleem voor de Soshin Apolo Heathkeeper Thermo Wanten waardoor ik heerlijke warme handen had tijdens het fietsen.

De lange RC500 Lange Fietsbroek van Decathlon geschikt voor de winter hielden mijn benen warm en droog.

Bij Winneweer was het net of ik een dikke mistbank in fietste.

De zon was weg, en mijn uitzicht was ook helemaal weg.

De mooie grote wereld werd een heel klein wereldje.

In de stad Groningen werd het wat helderder in de lucht al viel toen ook af en toe een spatje regen naar beneden.

Mijn Vanraam fiets bracht mij comfortabel terug naar huis.

De Easy Rider zou je bijna wel een cruiser kunnen noemen, tenminste wat mij betreft.


Ruim 56 kilometers gefietst, en alle 56 kilometers genoten van het fietsen.

Nu ik weer kan fietsen waardeer ik het fietsen veel en veel meer dan voor 2009.

Zelfstandig zonder afhankelijk van anderen te moeten zijn om weg te kunnen.

Dit waren nu de eerste fietskilometers in 2023.

Waarvan ik dit jaar er nog heel veel mooie kilometers fietsplezier ga bijmaken.

 

Geen opmerkingen: