maandag 3 april 2023

Op de fiets op en neer naar Grootegast

 

Na een heerlijk weekend samen met Brigitte ben ik vanmiddag op de fiets naar Grootegast gefietst.

Een soort van verplichting die ik liever niet had gehad, maar dit hoort ook bij het leven.

De zon schijnt goed, super zonnig buiten, maar de wind maakte het toch wel erg fris.

Goed aangekleed dikke wanten aan gedaan.

Niet koud gehad de hele fietsrit alleen maar genoten van de zon die volop scheen.



54 kilometer heb ik genoten van het fietsen, en van mijn fiets.
Door de vorm van  Easy Rider lijkt het op een cruise fietst.
Ik heb vanmiddag heerlijk mogen cruisen door verschillende landschappen.
De fiets geeft mij een prettig-, maar voornamelijk een gevoel van vrijheid.
Dat ik niet afhankelijk ben van iemand, en mijn eigen weg mag vinden om ergens naar toe te gaan waar en wanneer ik wil.

Dit gevoel is het zelfde als ik mijzelf wil zijn niet zoals anderen vinden dat ik moet zijn, maar wat ik wil.
De vrijheid die het fietsen mij geeft weerspiegeld enorm de vrijheid die ik voel wanneer ik ben waar en wanneer ik wil.





Geen opmerkingen: