zaterdag 8 juli 2023

Op tijd een stuk gefietst.

Vanmorgen voordat het echt warm wordt een stuk gefietst.

In het begin nog redelijk rustig onderweg het werd wel snel drukker met ander fietsers en wandelaars.

Vanmorgen waaide een lekkere koele wind wat het op de fiets erg goed vertoeven maakte.

Afgelopen maandagmorgen werd ik wakker met een doof gevoel onder mijn linker voet.

Kramp dacht ik, vast dat mijn been niet goed heeft gelegen.

De doofheid bleef in mijn voet, en soms ook in mijn linker onderbeen helemaal als mijn benen recht lagen (op de bank en in bed)

Gistermiddag toch maar naar de huisarts omdat ik het toch wel lang vond duren.

Een hernia vertelde zij, een hernia dacht ik?

Ik heb niet echt last van mijn rug dus dat vond ik toch raar.

Doordat zenuwen in de rug bekneld geeft dat, oa in mijn linkervoet, een doof gevoel.

6 - 12 weken dan zou dat weg moeten zijn.


Wandelen, staan op mijn linkervoet, gaat niet zo lekker dat wordt meer fietsen om goed in beweging te blijven.

Gelukkig vind ik fietsen niet erg, maar wandelen vind ik ook erg leuk.

Ik hoop er erg weinig last van te hebben, dat dit snel over is.

Leuke dingen doen zonder een beetje pijn is minder leuk als helemaal pijnloos.
 




Geen opmerkingen: