dinsdag 15 augustus 2023

@vanraam @runandcasual Ronde gefietst op mijn Easy Rider fiets

 

Vanmorgen stuk gefietst als het ging met mijn rug en rechterbovenarm.

Helaas ging dat niet zo goed als ik gehoopt had.

Op mooie vlakke fietspaden en wegen ging het met de rug wel goed als ik maar geen bocht hoefde te maken.

Omdraaien op de fiets, kijkend naar links of rechts, dat ging ook niet.

Mijn rechterbovenarm begon steeds pijnlijker te worden, op een gegeven moment wist ik niet meer welke houding ik mijn arm moest houden.

Ik was in de buurt van de Weperbult daar naar toe gefietst.

Ik wist niet beter dat iets verderop het fietspad stopte, maar tot mijn verrassing kon ik helemaal doorfietsen langs de Weperbult naar de Helomaweg om n het FochtelooĆ«rveen aan te komen.

Een mooi glad nieuw fietspad, wat voelde dat fijn om daarop te fietsen.

Mijn telefoon paste prima in de broekzak van mijn RunAndCasual legging.

Met hardlopen, en tijdens het fietsen, blijft mijn telefoon erg goed zitten.

Als de telefoon in de broekzak zit geen last daarvan, de plek van de broekzak maakt dat ik makkelijk bij de telefoon kan komen.

Via het Fochtelooƫrveen en Veenhuizen over het 3 kilometer lang en kaarsrechte fietspad (langs Dominee Germsweg) terug naar huis gefietst.

Een superstrak onverplicht fietspad waardoor er alleen andere fietsers over het fietspad fietsen.

Een heel stuk fijner dan voorheen over de weg samen met het andere verkeer daar langs te moeten fietsen.

Op dat fietspad had ik geen last van gehobbel waardoor ik last van mijn rug kreeg.

Door de twee achterwielen is mijn driewiel fiets veel meer gevoeliger voor hobbels dan een tweewiel fiets.

Hoe meer het hobbelt, hoe meer kracht ik moet gebruiken om het stuur recht te houden.

Normaal geen enkel probleem, maar vandaag maakte dat de fietstocht enorm zwaar en pijnlijk.

Hopelijk is dat snel voorbij, en kan ik weer fijn genieten van het fietsen.







Geen opmerkingen: