woensdag 31 juli 2024

Op de Easy Rider naar Roden voor koffie en een ventilator.


 Vanmorgen op de Easy Rider naar Roden gefietst.

Mijn ventilator was stuk gegaan wil wel graag een nieuwe.

eerst bij de Action gekeken, maar daar zag ik geen ventilatoren.

Naar de Hema voor koffie pads, vind ik lekkere koffie voor mijn Senseo apparaat.

Daar was wel een mooie staande ventilator met afstandsbediening, maar de prijs vond ik best hoog.

 Naar de Kruidvat gelopen, en daar was nog een staande ventilator met een schappelijk prijsje, dan maar geen afstandsbediening er bij, een beetje beweging is ook niet verkeerd.


Ivm met werkzaamheden op het fiets naast de N373 tussen Roderesch en Roden heb ik de heenweg de omleiding borden gevolgd.

De terugweg ben ik via het Mensingebos gefietst daar in de schaduw was het lekker koel om te fietsen.

Ik hoef niet meer met veel moeite een draaihek open zien te krijgen ik kan nu zonder te stoppen het Mensingebos doorfietsen.

ne het fietspad er super mooi, vlak er bij ligt fiets het daar nu zeer gemakkelijk.


ik heb altijd een bagagespin in mijn krat achterop mijn fiets.
Altijd handig mocht ik iets groots willen meenemen wat niet in mijn krat past.
De ventilator was te groot voor mijn krat deze vast gezet met de spin boven op mijn krat.

Vanmorgen was het nog een redelijk fijne temperatuur in het centrum van Roden, maar wat ik ook erg fijn vind dat het dan nog rustig is met bezoekers.

Na thuis eerst een kop koffie, en daarna nog een kop koffie, de ventilator opgezet.

Nu een lekker koel windje in huis.






Geen opmerkingen: