zondag 28 april 2024

56 kilometer tegen de wind in fietsen.

 

De buurvrouw van Brigitte vroeg aan haar als zij een deken voor haar broer wilde meenemen.

Haar broer woont nu in Eelde.

Natuurlijk wilde zij dat, maar dit weekend ging zij niet naar mij, maar kwam ik dit weekend bij Brigitte.

Vanmorgen de deken samen met weekend tas achterop mijn fiets geladen.

Om de tas zo licht mogelijk te houden wat bij Brigitte achtergelaten.

Alles vast gezet, ik op de fiets, de fiets ging niet steigeren het voorwiel bleef perfect op de grond.



Na de middag ben ik op mijn fiets gestapt om terug naar huis te fietsen.

Direct vanaf Spijk had ik de wind tegen.

Het leek wel als het steeds harder ging waaien.

Na Ten Boer had ik zoiets van er zit een motor in het voorwiel, een grote en sterke accu, jullie mogen wel eens harder gaan werken.

De trapondersteuning in stand 2 gezet waardoor het voor mij een stuk prettiger werd om te fietsen.

Niet meer zo heel erg zwaar fietsen.

Blij dat ik thuis was, ik was bekaf, last van mijn benen, kop koffie met de benen languit op de bank deden mij wel erg goed.

Kuyt gaf mijn benen een massage door een tijd te staan dappen.




Geen opmerkingen: