donderdag 15 mei 2014

15 mei fietstocht

Vandaag na een aantal dagen weer een lekker rondje kunnen fietsen.
Afgelopen dinsdag mijn rechter knie licht bezeerd, daarom vandaag nog even wat rustig aan gedaan.
Gistermiddag goed kunnen wandelen, dat heeft vrij goed geholpen.
Bij vertrek was het nog vrij bewolkt, maar wel droog gelukkig.
Op een gegeven moment kwam toch wel wat de zon er tussen door schijnen.
De weersverwachtingen voor de komende dagen zijn goed, droog en warmere temperaturen.
Dat wordt weer met meer plezier kunnen fietsen.

Vandaag heb ik deze ronde gefietst: Mijn Fietstijden.nl

Morgen hoop ik weer een leuk rondje te kunnen fietsen.
Zaterdag is er een Curiosa en boeken markt bij de kringloopwinkel in Vries waar ik werk.
Tevens is er Brinkfair in Vries, dat wordt vast een drukke gezellige dag.

Geen opmerkingen: