woensdag 14 mei 2014

Interview met Mariko Lukkezen ​Afstudeerder Marketing Van Raam B.V.

Vanmorgen een interview met Mariko Lukkezen gehad over mijn fiets, de easyrider.
Het was een goed gesprek, zei vroeg ook naar de juiste dingen, en luisterde goed.
Zelf heb ik de meeste problemen met de rugleuning, en de slijtage aan kleding die de rugleuning geeft.
Ik heb haar een aantal kleding stukken laten zien, wat en welke beschadiging ik bedoel.
Hopelijk komt hier een goed alternatief voor, en is dit probleem uit de wereld.
Verder ben ik persoonlijk erg tevreden over de fiets.
Qua aanpassingen en mogelijkheden voor mij van de fiets zijn goed.
Er zijn wel een aantal kleine dingetjes waar ik in de tussentijd tegen aan loop.
Denk dat dat voor iedere gebruiker opgaat, en ook nog eens erg verschild van persoon tot persoon en het gebruik van de fiets.
Hoop dat een aantal punten wordt meegenomen voor een verbetering van de fiets in de toekomst.

Een erg belangrijk punt vind ik dat de fiets voor de meeste mensen meer is dan alleen maar een vervoersmiddel.
De fiets geeft de persoon vrijheid, veel meer zelfstandig naar iets toe, zonder steeds anderen te moeten vragen om vervoer.
Of afhankelijk van taxi en openbaar vervoer te moeten zijn.
De easyrider die ik heb geeft mij die vrijheid.
Al zou de actieradius wel wat groter mogen zijn.
Afhankelijk van het weer lukt het mij om grote afstanden met de fiets te kunnen afleggen.
Een groot gedeelte hiervan zonder ondersteuning te kunnen fietsen.
Dat geld niet voor alle dagen, bij kou en wind is dat bij mij praktisch niet mogelijk.

De basis van de fiets is goed, in samen werking met de bouwer en de gebruiker kan deze fiets voor bijna iedereen heel goed aangepast worden.
Het zijn vaak de kleine dingen, die pas na langdurig gebruik boven komen.
De een fiets meer dan de andere, persoonlijk zal ik tegen andere dingen aanlopen, dan iemand die de fiets niet veel gebruikt.
De leverancier kan hier goed op inspringen, om van persoon tot persoon te kijken wat en welke fiets de beste is voor deze persoon.
Maar ook omtrent onderhoud en slijtage van de fiets dit goed in kaart te kunnen brengen.
Hoe meer de fiets gebruikt wordt hoe sneller onderdelen kunnen slijten.

In de toekomst zullen de fietsen steeds beter en lichter worden.
Denk dat op de easyrider over 10 jaar nog makkelijker gefietst kan worden.

Geen opmerkingen: