zaterdag 28 juni 2014

Ik heb het gehaald #1000kmfietsen voor Raisinhope

Vanmorgen 40,6km gefietst.
Hiermee heb ik de 1000km gefietst die ik als doel heb gesteld om deze maand te fietsen.
Voor mezelf maar ook voor anderen om te laten zien fat als je maar je best doet, dat iedereen zijn/haar doel kan halen.
Met mijn actie hoop ik ook te kunnen bijdragen voor andere NAH getroffenen, zodat ook zij weer kunnen (gaan) fietsen.



Moet eerlijk zeggen, dat ik er wel blij om ben dat het gelukt is, en dat ik nu niet meer perse moet.
Het was wel mijn eigen keuze om deze 1000km te fietsen, en wilde ook niets anders om dit te volbrengen.
Door pech met mijn eigen fiets, wel een vervang fiets gekregen om door te kunnen blijven fietsen.

Van 25 juli t/m 27 juli de Drentse fiets4daagse en 30-augustus de Raisin Hope Cycling Event
Mijn gefietste route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: