maandag 14 juli 2014

#Fietsenvooreenfiets Vandaag ruim 70km gefietst

Vandaag ruim 70km gefietst, af en toe een drup gehad onderweg.
Bij Drachten pauze gemaakt, in een fiets tunnel, toen ging het wat harder regenen.
Verder praktisch geen regen gehad, gewoon genieten onderweg.
Op een gegeven moment was ik ten noorden van Marum en fietste ik door een mooi en onbekend gebied voor mij.
Daar zag ik ook een uit kijk toren.


De trap omhoog was geen probleem, alleen toen moest ik weer naar beneden.
De trap was toch steiler dan ik dacht, ben zittend naar beneden gegaan.
Voor nieuwe uitkijk torens, plaat een goede trap met goede trap leuningen, zodat er meer van het uit zicht kunnen genieten.
Vandaar verder gefietst via Leek terug naar Norg.
Kreeg wel last van mijn spierpijn in mijn benen, even rustig aan doen.
Morgen werken in de kringloopwinkel in Vries.
Er komen een aantal warme dagen deze week, hoop dat het volgende week wat koeler is, dat fiets wel een stuk prettiger.

Gereden route op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: