dinsdag 28 oktober 2014

@fietskledingvrd 100km gefietst zonder koude voeten


Vandaag ruim 100km gefietst, dankzij de Overschoenen zwart 21Virages Time trial van Fietskledingvoordeel geen last van koude voeten gehad zoals afgelopen Donderdag.
Het ging zo lekker dat ik steeds dacht, nog een paar kilometer erbij.
Dat werden er ruim 100, de langste fiets tour tot nu toe.
Vandaag is het nog heerlijk weer, wel fris, uit de wind en in de zon was nog redelijk warm.
Maar in de wind en schaduw was het maar 13 graden.
Dat het het herfst is nu goed te merken.
Veel anderen dachten net als mij, nog even van misschien de laatste mooie dag van dit jaar genieten.
Ik was blij dat ik weer thuis was, 100km voel ik wel in mijn benen.
Dat wordt vannacht goed slapen, morgen weer goed uit gerust.

Gefietste route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: