zaterdag 25 oktober 2014

#Hardlopen of #Wandelen #bos @Norg


Hardlopen of wandelen? Het werd wandelen vanmiddag, tijdens het hardlopen wil mijn rechterbeen niet goed mee werken.
Als ik tijdens het hardlopen mezelf kon vasthouden, zou dat een stuk beter gaan.
Maar wandelen in het bos is ook goed voor mij te doen.
Smalle paden, heuveltjes en hindernissen maken het soms lastig en spannend.
Door mijn evenwicht storing is één been optillen, zonder dat ik me ergens aan vasthouden kan, erg lastig.
Maar het is allemaal gelukt, het lijkt bijna meer op een cross training dan alleen maar een stuk wandelen.
Fietsen doe ik ook erg graag, op mijn fiets kan ik dat zonder problemen doen.
Wandelen tussendoor is dan helemaal niet verkeerd, de spieren worden dan anders belast, wat uit eindelijk meer kracht en uithoudings-vermogen voor het fietsen geeft.
In het bos was het erg rustig en stil, wel regelmatig een specht horen kloppen.
Het weer was erg lekker om te wandelen vandaag, niet koud, weinig wind.
Denk dat het morgen een heel stuk drukker wordt in het bos.

Geen opmerkingen: