donderdag 23 oktober 2014

Warm gefietst @FastRider_nl wieler kleding die ik gewonnen heb.



Na een paar rumoerige dagen met regen en wind, wilde ik vandaag toch gaan fietsen.
Eerst op de temperatuurmeter gekeken, net +10 graden.
Brrr, was toch aardig frisjes, gelukkig had ik de winter kleding set van Fastrider nog.
Deze aangetrokken, handschoentjes aan gedaan, en op pad gegaan.
Wat was ik blij dat ik het aangetrokken had, er stond ook een frisse wind.
Van begin tot eind geen last van kou gehad, behalve koude tenen, de volgende keer warmere schoen of schoen covers aan trekken.
Ondanks dit was het heerlijk om te fietsen, ik heb enorm genoten onderweg.
Dankzij dit weer ook erg rustig met andere fietsers onderweg, maar alleen ergens fietsen vind ik soms ook erg prettig.

Nadeel met deze temperatuur is dat mijn lngen beginnen te verkrampen als ik koude lucht in adem.
Ik zou lucht verwarming moeten hebben, dan minder last met ademen, en meer uithoudings-vermogen.
Gelukkig heb ik de hulp motor, op deze manier kan ik het goed volhouden.

Gefietste route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: