vrijdag 29 mei 2015

Op de #easyrider naar @UMCGRevalidatie

Vanmorgen op de fiets naar Haren geweest.
Ik had met Brigitte afgesproken in Beatrixoord Haren in het tuincafé.
vandaag was haar laatste therapie daar.
Bij aankomst leek alles hetzelfde als 6 jaar geleden,alleen de fietsen stalling was ergens anders.
De binnenkomst was bijna hetzelfde, alleen afdeling A was gestationeerd in een andere gang.
Het tuincafé was niet veranderd, daar koffie gedronken, afspraak van Brigitte was een beetje uitgelopen.
Toen ze er was gezellig koffie gedronken.

In het Beatrixoord voor het eerst kennis gemaakt met de easyrider driewiel fiets.
Daar ook de eerste kilometers met de easyrider gefietst.
Dat heeft enorm meegewogen welke fiets ik later wilde toen ik weer thuis was.
En nog steeds heeft deze fiets mijn voorkeur.

Terug te zijn in Beatrixoord bracht ook herinneringen terug.
Ik ben daar liggend binnen gekomen, en er weer lopend uitgekomen.
Voor mij waren die drie maanden een goede ervaring waar ik zonder problemen over terug kan denken.

Misschien dat ik het bezoek van vandaag wel als een soort afscheid kan noemen, dat ik klaar ben voor mijn nieuwe ik en de toekomst, wat deze ook mag brengen.
Wonderen kunnen ze daar niet verrichten, alleen door het beste uit je te halen en uit zich zelf kunnen de medewerkers van het Beatrixoord toekomstige bezoekers enorm helpen.

Geen opmerkingen: