donderdag 14 januari 2016

Stoelfiets (bike trainer)

Stoel Fiets (bike trainer)

Wordt gebruikt voor het trainen van heupen, knieĆ«n, enkels en voor het versoepelen van de spieren van boven- en onderbeen. De afstand van de grond tot de trapper op hoogste stand bedraagt 32 cm.


Het weer werkt de laatste tijd niet mee om fijn buiten te gaan fietsen.
De meeste tijd breng ik dan zittend thuis door.
Op de fiets zit ik ook, maar beweeg mijn benen door te trappen, en ik kom dan nog vooruit.
In huis met de easyrider fiets is bij mij thuis erg lastig, een oplossing om dan te blijven fietsen is dan een Stoel fiets te gebruiken.
Zelf sport ik dan veel op de crosstrainer, baantjes zwemmen en hardlopen.
Het fietsen vind ik het prettigst, in de buitenlucht zijn en op mooie plekken komen.
Fietsen is bewegen, goed voor lichaam en geest.
Dankzij de easyrider kan ik weer genieten van het fietsen, niet alleen geniet ik van het fietsen het geeft mij de vrijheid om zelfstandig ergens naar toe te kunnen.
Ik begin nu wel wat ongeduldig te worden, ik wil mooi fiets weer.
In ieder geval droog en weinig wind, tegen kou kun je kleden.


Geen opmerkingen: