zondag 17 januari 2016

@FastRider_nl @vanraam #easyrider #driewielfiets Fietsen in een witte wereld.

Na lange tijd van regen was het vandaag zonnig en wit buiten.
Temperatuur rond het vriespunt dus goed aangekleed voor het fietsen, de Fastrider winter fietskleding  set kon ik nu goed gebruiken.
Warm vertrokken van huis en warm thuis gekomen.
Wanten van 25 jaar oud die nog steeds voortreffelijk hun werk doen, thuiskomen met bezweette handen ipv verkleumde handen wat heerlijk.
De wegen en fietspaden waren het grote deels al schoon na strooien en/of sneeuwschuiven.

Tijdens het fietsen veel wandelaars tegen gekomen en fietsers op de ATB, de gewone fietsers waren vast nog thuis.
Onderweg genoten van de witte omgeving met de zon erbij ziet het er allemaal erg mooi uit.
Doordat mijn fiets 3 wielen heeft hoef ik niet bang te zijn voor een uitglijder 3 wielen geeft genoeg steun dat geeft mij veel vertrouwen.
Onderweg in Assen nog wel andere fietsers gezien die het erg voorzichtig deden of zelfs met de fiets aan de hand zijn gaan lopen.
Op die momenten fiets ik glimlachend voorbij, eigenlijk was het meer schater lachen maar dat vind ik zielig voor die mensen.

Kou is niet mijn favoriete buiten temperatuur maar met sneeuw en de zon erbij is toch een plaatje om te zien dit alles.
Zolang de wegen en fietspaden goed te fietsen zijn is het goed te doen.
Wat sneeuw geeft de fiets niets om, het trapt dan wel een stuk zwaarder.
Door mijn evenwicht storing is lopen op een glad ondergrond voor mij niet te doen, fietsen op de easyrider is voor mij een erg goed alternatief wat ik ook erg leuk vind.
Met de fiets ben ik op al heel veel mooie plekken geweest, vele mooi verrassingen gezien en er is nog genoeg om te zien.

Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik wel een mooi weer fietser.
Fietsen is beweging maar ook om er van te genieten, met regen en storm kan ik niet genieten.
Met slecht weer zijn er ook andere manieren om te kunnen bewegen, fietsen doe ik buiten met mooi weer.
Het komt wel eens voor dat het toch opeens gaat regenen onderweg tijdens het fietsen.
Ik heb een goed regenpak, nadeel is dat je zit op deze fiets, het water loopt niet goed weg vanaf mijn regenpak.
Tegen kou kun je kleden zolang er maar geen harde wind staat is het goed te doen om dan te fietsen.





Geen opmerkingen: