maandag 22 januari 2024

Fietsen met een driewieler fiets door de sneeuw


Vrijdag 19 januari ben ik op mijn driewielfiets naar Spijk gefietst nadat er een leuk laagje sneeuw was gevallen.

Het was koud dus wel warm aangekleed.

Doordat ik veel heen en weer schuif op mijn zitting draag ik vaak een paardrijbroek met siliconen op het achterwerk.

De Zaczess Teddy Winterrijbroek met grote broekzakken waar mijn telefoon goed in past en heel belangrijk er tijdens het fietsen niet uitvalt.

Met een hoge taile band waardoor de legging niet afzakt, mijn onderbuik ook heerlijk warm houd.

Zaczess Winter rijlegging


De legging met de siliconen achterwerk zorgen dat ik rustig op de zitting blijf zitten.
Hierdoor geniet ik onderweg veel meer, en kan kost het mij minder energie waardoor ik makkelijker kan fietsen.

Fietsen door de sneeuw zelf was ook best zwaar.
Ik was blij dat op het overgrote deel van de route de fietspaden en wegen goed sneeuwvrij waren.

Vandaag Maandag 22 januari ben ik met Valys terug naar huis gegaan.
Ik zag er enorm tegen op op de hele rit volledig tegen de harde wind in te moeten fietsen.
Had men het eerst over windkracht 7 was het vandaag windkracht 5 en de zon scheen veel.
Was ik toch erg blij dat ik hiervoor gekozen heb voor vandaag.

Het fietsen moet wel leuk blijven, ik wordt ook niet jonger, en wil graag nog zo veel doen.



1 opmerking:

Casoo zei

Dankbaar voor uw inzet voor kwaliteitsinhoud. Uw bericht was uitstekend.